Thursday 15 November 2012

So far

WAHAI WARGA BLOG SEKALIAN,
EHEM. ASSALAMUALAIKUM :)

Hi awak! Ye awak awak awak yang berada di hadapan screen ni. *lambai tangan* Sihat tak sihat tak? Haa saya sihat, tapi macam demam. Oklah, sebenarnya demam. Demam apa? Siapa nak jawab macam biasa angkat kaki! Ok 1,2,3. Yeayy, benar dan tepat. Demam rinduuuuuuu kepada si dia, lala. Ingat ada Ombak Rindu ja? Demam Rindu pun ada jugak, artis baru nyanyi. Eceh :p Takdalah. Ni kes makan durian, rambutan dan hujan yang tidak menentu kot? Terpaksalah redah dan menghadapi dugaan ni. Seddiihh :/

So far, semua dapat saya lalui dengan lancar. Alhamdulillah. Walaupun, dia busy kerja dan kerja dan reply text mcm tut tut tapi saya faham sbb dia cakap sana line teruk :/ Tempat tu banyak beruk, mmg teruk. Haha sepeseeeeen. It's okay, I do understand you. And your work too. So, goodluck for everything tau tau? Awak yg pilih nak kerja so awak kena jugak kerja untuk pengalaman diri awak dan orang lain. Ni kes masuk Tourism niiii, haihh mcm murtad Auto ja? :D Hehh

Hm pastu tadi laparrr puunya pasal kan so semua bersiap pi makan dekat Kajangjangjang. Makan apa tu Satay Willy and Burger Bakar Abang Lan. Ya Allah! Yg amik order dkt Burger Bakar tu comel macam Aliff Aziz tapi tapi comel lagi jantung saya :3 lpstu perut boroiii ke depan habis aih makan gila bapak banyak. Sorry bapak saya ada sorang ja, Kamsani wwuuu wuu gimme 5 ayah! Cewah, senget dah minah ni sebab perut full :P

Next, esok kan esok kan hari Jumaat kan? Esok 16 Nov kan? Esok ada flight Airasia dari Kuala Lumpur ke  Langkawi kan? Esok pukul 4,20 petang kan? Esok saya salah seorang penumpang flight tersebut kan? Esok saya bakal terbang ke Langkawi kan? Esok saya bakal tiba di Langkawi pada jam 5.30 petang kan? Esok saya bakal senyum ke telinga kan? Esok saya nak pergi jumpa jantung saya kan? SO SAYA HAPPY! Saya happy, saya happy sebab saya rindu dia :/ Rindu sangat sampai demam ni. Sampai mimpi terlepas flight bagai, Ya Allah.. Jangan lah sampai semua tu terjadi. Nak balik sana, nak jumpa dia aihhh :( Bagi peluang nah nah? Hihi. Dah takda benda nk ckp dah, esok post lain eh? Byeeee semua semua! :D

Loves,
Adr K

No comments:

Post a Comment