Friday 9 November 2012



Hi nama saya Gedik :* Tolonggggg saya bosan.

Nampak tak senyuman tu? Hmm lama tak nampak aku senyum selebaq tu.. Tapi sekarang dah boleh. Dengan kehadiran mereka mereka yang mampu membuatkan sebuah ukiran senyuman muncul dikala aku sunyi mahupun marah. Indah dunia bila ada yang sentiasa berada di sisi kan? Sedih ayatt aku kan? Tapi apakan daya. Itulah kebenaran yang telah lama aku nak cakap sebenarnya. Dulu rajin la kes kes terencat macam ni, tapi sejak kejadian kaki nak naik dekat muka dia tu.. Hidup mula berubah. Langit bagaikan tiada warna selain hitam dan gelap.. Malah, hati juga turut begitu. Aiceyy, tengok. Bersastera bukan main. Kesimpulan, terima kasih Adib Akram Ayna Ahmad Iqbal Qia Auni Marley Siti Shafikah Syahmy Azreen kerana berada di sisi :')

No comments:

Post a Comment