Wednesday 14 November 2012

Mati


Ya Allah, kenapa mesti aku? The QUEST is, why meeeee? Tak cukup ke selama ni aku sakit hati dengan pelbagai karenah orang yang aku kena tahan. Sekarang pun? Dekat FB, kena tengok dia dan dia. Dekat Skype dia dan dia. Sekarang, dekat twitter pulak? Dekat mana lagi aku nak cerita perasaan aku kalau blog ni pun dah tahu? Aku bukan robot. Aku bukan batu. Aku ada perasaan. Aku ada hak. Aku ada air mata, dan bukan tangki air yang boleh dibuka sesuka hati bila dah cukup tadahan, boleh tutup! Kenapa semua orang tak faham? Atau buat buat tak faham sebab nak seksa aku? Sakitnya hati.. Jantung rasa nak jatuh, hati rasa kena hiris bila nampak dia. Bukan jealous, ye mungkin jealous tapi boleh bagi sedikit ruang untuk aku dengan dia je sebelum waktunya tiba? :/ Tolong.. Aku tak larat nak menangis :( Salah aku ke dah mula sayang dia? Salah aku ke tak bertindak awal awal jauhkan perasaan ni? Ya Allah. Kalau menjauh kan diri daripada semua ni, kuatkan aku :')

Loves,
Adr K

No comments:

Post a Comment